Jesus ger aldrig upp på mig

Man kan säga att jag har haft bättre dagar än de som nyss passerat. Det har känt som att all världens bekymmer legat på mina axlar och jag har fått luta mig på Jesus ordentligt för att få kraft. Jag tror faktiskt jag hade gått under om det inte varit för Jesus. Han är min klippa. Därför var det så passande igår när jag lyssnade på den här låten. Lovsång är ljuvligt, liksom andlig föda och man känner att orken sakta men säkert återvänder. Att Jesus, oavsett vad som händer, aldrig ger upp mig utan alltid står där med öppna armar och en outgrundlig kärlek utan dess like. Plus att melodin är så där ljuvligt lugn och behaglig att den lugnar mina spända nerver. Puh. Det är bara att lyssna och vila ut i hans famn. Kanske gråta en skvätt om det skulle behövas. Tack, Jesus ♥


Time after time you ran after me
When I was still running away

You never give up on me
No, You never give up on me
Though I'm weak you are strong
You told me I still belong
No, you never, never give up on me


Time after time I've used your grace
As a way to do what I please
I've taken for granted prayers that you answered
Never been all I could be
You are holding out your hands
And now I clearly see

You always erase all my mistakes
You lift me up when I'm down
Through all the ages, Your love never changes
You welcome me just as I am

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur är det med dig nu? Och din pappa???

Kram

2010-10-23 @ 17:39:51
URL: http://fenix.bloggplatsen.se/
Postat av: amadeus

åh! det låter prima. mejla ditt glassinlägg till [email protected] så fixar vi det :*

2010-10-24 @ 02:28:31
URL: http://wescreamforicecream.webblogg.se/
Postat av: Craxyknas

Maria: Det är bättre med både mig och pappa och min familj nu, tack så mycket :) Kramar



amadeus: Toppen! Ska göra det så fort jag får tid :D Kramis

2010-11-04 @ 21:26:22
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0