Craxy's tankeställare - Det här är varför vi prisar Jesus Kristus

Jag fick se och lyssna på en fashinerande predikan idag. Och jag blev jätteglad när jag såg att delarna finns på YouTube för då kan jag ju dela den med er! Man skulle kunna säga väldans mycket att säga om det han berättar för oss, samtidigt som allt är så överväldigande att jag blir mållös. Ni får helt enkelt se för er själva, då kommer ni förstå vad jag menar. Titta, njut & begrunda:









Vår Gud andas ut stjärnor, men det betyder väl inte att han vet bäst angående mitt liv.
Eller, så är det precis det som det betyder... ♥

Kommentarer
Postat av: Mollie

Haha, jag måste bara säga att jag verkligen blir super glad av dina kommentarer. Tack för att du läser min blogg och skriver så underbara saker. <3

2010-05-13 @ 12:42:39
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Hehe, det är bara roligt!! :D Tack för att du uppskattar det <3

2010-05-16 @ 00:22:20
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0