Vårtecknen fortsätter - nu kastar vi ut julgranen också

Våren börjar sakta med säkert besegra vintern för gott! I alla fall för gott den här terminen ^^ Alla måste ju har märkt hur vårsolen börjat lysa med sin värme mer och mer nu på mornarna. Jag har ju redan skrivit om det härliga vädret en gång, som ni kan läsa här om ni vill. En annan sak som jag märkt är hur vintern börjar erkänna sig besegrade även här på tempus. Det har varit en hård och utdragen kamp men nu är vinnaren korad. Ni förstår, i förra veckan tog dem bort julgrannen som stått här ute på gräset!

Ställningen är alltså -0 till vintern, och (minst) +100 till våren. Jag är helnöjd! Den sidan jag hejade på vann precis som jag hoppats och trott, säger jag och leer gott. :)

Jag antar att tjugondag knut inte är en jätteviktigt helg enligt tempus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0