Lördag + Söndag = Helg

Ingen bra helg för sömnen men en väldigt bra helg i allt annat.

Lördag:
På förmiddagen (glöm allt vad sovmorgon heter) lärde mig hur man leder bibelstudium på Credos träff för studenter. Efter lunch bjöds jag på jättegod och jättemycket fika av min kära vän Minna som äntligen kommit hem från missionsresa i Kambodja via UMU. Kärt återseende! På kvällen såg jag, min pojkvän Marcus
och min goa vän Elisabet på Melodifestivalen hemma hos mina föräldrar i Södertälje. Jag gillar vinnarlåten. :) Elisabet sov över. Efter midnatt fick jag springa ut och möta upp Marcus för han hade glömt viktiga prylar hemma hos mig.

Söndag:

Kyrka - och min kyrka börjar inte klockan elva som alla andra, utan klockan halv tio. Direkt efter kyrkan mötte jag upp min nära vän Ella och vi gick till världens absolut mysigaste fik! Jag skojar inte, den som visar mig ett fik som är lika fantastiskt på så många områden den ska ärligt talat få ett pris av mig. Vilket fik visar jag er senare :) Och sen jag hem och åt med mina kära föräldrar. Åkte hem till Stockholm, en resa som tog två timmar och som jag påbörjade vid niotiden. Inte en så bra evaktion. Och så pratade jag lite med Gud innan jag somnade. Det var ljuvligt gott.

Vad har du gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0