Here I am, and everything is back to as it should be

Det riktigt kliar i fingrarna mina att få komma igång med bloggandet igen! :D

Jag har suttit uppe en hel natt och sorterat mina gamla inlägg - alla 447 st - in i nya och uppdaterade kategorier. Så många minnen som dök upp till ytan när jag läste genom dem alla! En bra natt, och oroa er inte för jag har sportlov just nu så det är okej ^^

Lite småförändringar kommer det bli, även om det säkert mest är jag som märker av det ;) Jag ska börja skriva lite mer om min vardag för det är något jag längtar efter att göra, och så är det ju faktiskt min bloggs slogan. Och så vill jag få in mer kärlek i min blogg! En del av mina gamla inlägg var ganska hårda och hade nog mått bra av en extra gnutta kärlek tyvärr. För att slippa det här tvånget jag skrev om förut har jag tänkt så att jag skriver när jag vill och har inspiration, alltså inte varje dag men några gånger i veckan sådär. Jag skriver lagom, helt enkelt.

Känner hur den svartrutiga startflaggan börjar viftas framför näsan på mig så nu tar vi allt och KÖR IGÅNG den här fina lilla bloggen igen - bloggpausen är officielt avslutad :D


Välkommen tillbaka, kära läsare ♥



Kommentarer
Postat av: Andra sidan gatan

Kul att du ska börja blogga igen :)

2010-03-10 @ 09:00:52
Postat av: Craxyknas

Tack så mycket :) Kul att du fortsätter läsa!

2010-03-11 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0