Oaktiv? Javisst

Om ni undrar varför jag inte uppdaterar min blogg varje dag. Om ni undrar varför jag kan låta det gå en dag eller två eller sju utan att jag skriver något eller ens svarar på kommentarer. Det betyder inte att jag inte bryr mig om er eller uppskattar det fina ni skriver! Visst älskar jag att skriva. Visst vill jag att min blogg ska spridas och bli större. Självklart är ni läsare viktiga för mig, era kommentarer är en stor glädje för mig ska ni veta. Men, det finns ju även saker oberoende av min dator som gör livet värt att leva.

Gud. Vänner. Kyrkan. Att hälsa på mina föräldrar i Södertälje. Sovmornar. Spelkvällar. Städning. Pyssel. Dagdrömmar. Äventyr. Njutning. Introduktion på Universitetet. Min privata dagbok. Kvällste med en god bok och kaka till. Sånt som har allt för mycket värde för att försummas.

Så om ni undrar vart jag är när jag inte är här hos er. Jag försöker bara leva. Jag försöker bevara min själ, som Herr Glandberger uttrycker det så träffande. Jag sörjer att det gick så illa för honom, ett grymt öde jag inte önskar mig själv eller någon annan.

Men som sagt - jag är riktigt glad att ni finns och förgyller mitt liv min själ med ytterliggare en guldkant. Det händer faktiskt att jag saknar er ibland, när jag är ute på andra äventyr. Rätt ofta skulle man kunna säga till och med. Tack för att ni finns, kära läsare. Tack för att just du finns och för att du finns just här ♥


Att ta hand om HELA lilla hjärtat...

Kommentarer
Postat av: Madelene

Så sant! Du är en klok tjej!!

Kram!

2010-08-27 @ 06:22:23
URL: http://valleria.blogg.se/
Postat av: Julia

Man orkar ju inte sitta framför datorn hela tiden heller!

2010-08-27 @ 17:55:46
URL: http://ijuliasverklighet.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Madelene: Oj tack så hjärtligt! Kram :D



Julia: Haha så sant! :)

2010-08-30 @ 22:31:08
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0