Sandra Beijer - fantastisk fotograf och bloggare

På sistone har Gud kallat mig till att skaffa andra intressen än bara kristen tro. Det är något jag verkligen tror jag, eller egentligen alla kristna, behöver och mår bra av. Vi kristna ska ju faktiskt leva i världen (inte av världen).

Ett intresse jag har är att läsa bloggar, och en blogg jag läser heter niotillfem där det är Sandra Beijer som skriver. När jag klickade mig fram till hennes blogg fastnade jag främst vid hennes fantastiska bilder hon tar, så jag var bara tvungen att fortsätta följa hennes blogg. Det hon skriver är också utomordentligt bra, som om allt vore en dröm, en saga.

För ett tag sedan blev hon intervjuad av Paus.se. Läs den här.

Hennes bilder går att hitta här, på hennes Flickr. Man riktigt njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0