Ses vi på Sverige festpunkt?!

Om man är kristen ungdom och mitt uppe i sommarlovet kan man ju inte missa alla fantastiska läger, festivaler och grejer om arrangeras för fullt så här i sommartider! Så nog för att jag redan varit på konfirmationsläger en månad ska ni inte tro att lägerlivet är slut för det. ;-)

Den 27 juli är det dags för TEJP! Lägret börjar inte förän den 28 juli egentligen men eftersom jag är ledare ska jag vara där en dag tidigare. Jag ska vara med i lägrets trivselgrupp och arrangera fritiden och se till att ingen någonsin har tråkigt. Samt hålla i ett endagarsseminarium som heter "Lek, lek, lek" tillsammans med Andreas som också varit Credo inspiratör i år. Gissa vad vi kommer syssla med... ;-) "Att leka, skratta och ha kul tillsammans. Tre gåvor från Gud som vi i det här seminariet vill utnyttja till max!" Så står det på beskrivningen till seminariet.

Ses vi där tro? Kanske är det dig jag får som granne när jag åker lägerbussen hem den 2 aug? :)



Klicka på bilden... :)

Kommentarer
Postat av: Celia

Tror ni kommer få ett helkul läger. Mina tonåringar ska till Fridstadens högläger. Tack för ditt besök inne oss mej också!

2009-07-14 @ 20:13:24
URL: http://fridenspensionat.blogspot.com
Postat av: Craxyknas

Tack, hoppas det! Vad är Fridstadens högläger för något kul? :)

2009-07-16 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0