Nästa stopp: Norrland

Det är så roligt att fler har börjat läsa min blogg! =D Men det gör också att det plötsligt blev mycket mer saker att svara på. Så ni får ursäkta om det kanske tar lite tid, men det kommer. =)

Har också försökt ladda upp bilder från Dalarna men antingen var datorn dum som krånglade eller så var jag för dum för att fatta hur man gjorde... Men jag ska försöka igen. =)

Fast det kan ta någon vecka, för idag bär det av till Norrland för mig och Andreas. Vi ska hälsa på skolgrupper, ha bokbord, ha bibelstudium samt gå på LUFF, en kristen ungdomsgudstjänst i Umeå. Först blir det Ånge, sen Östersund och sist Umeå. Ska även få träffa Andreas föräldrar för första gången, hehe. Och resan avslutas med 9,5 h bussresande på lördag. Så som ni förstår kommer jag ha fullt upp den här veckan också...

Men på den ljusa sidan innebär det bara att jag kommer återvända fullproppad med nya tankeställare och fler bilder att visa er! =D Och dessutom har jag sportlov nästa veckan, alltså en hel del tid att lägga ner på bloggen. Ser jag fram emot! =D

Fortsätt gärna med era härliga kommentarer under tiden!
=)

Ta hand om er, kära läsare.
Guds välsignelse över er alla.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Kul att ni ska upp till Umeå! Hälsa Vasakyrkan från mig ;)

2009-02-17 @ 13:38:21
Postat av: Craxyknas

Det ska vi definitivt göra! =)

2009-02-17 @ 14:15:00
Postat av: Susanne

Jag paxar en av dagarna för häng med dig, Sofie!

2009-02-17 @ 22:40:41
URL: http://sucath.blogspot.com/
Postat av: Craxyknas

Wohoo, jag är paxad ^^

2009-02-21 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0