Åh, äntligen hemma!

Så skönt det är att vara hemma!

Jag älskar verkligen att bo i Åkeshov och komma till Södertälje då och då. ♥

Gick en härlig promenad på kvällen. Härligt väder, underbart och skönt samtal, mysigt sällskap. Tihi...

Imorgon är det kyrka igen. Jag längtar! Sen har jag faktisk ingenting planerat. Känns ovant, skönt men också lite tråkigt. Är det inte någon som har tid att hitta på något kul? Messa mig! =)

På måndag är jag ledig. Riktigt nice! Då ska jag nog ge blod, och låna del 6 ur Terry Goodkinds serie "Sanningens svärd" samt en mattebok så jag kan öva till högskoleprovet. Nervöst...

Tyvärr glömde jag min sladd till min kamera så bilderna får vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0