Favorit i repris - på lördag kör vi på full gas!

Ni glömmer väl inte Jesusmanifestationen nu på lördag?

"Jesusmanifestationen vänder sig inte mot något, är ingen demonstration och marknadsför inte någon särskild kyrka. Den lyfter fram kärnan i den kristna tron som vi alla kan samlas omkring, det som förenar oss - Jesus Kristus. Jesus Kristus förkunnas, upphöjs, tillbeds och är centrum i allt som sker denna dag."
- Jesusmanifestationens hemsida.

Ni vet väl hur det går till? Vi samlas på olika torg runt om i vår kära huvudstad, och sen går vi våra vandringar och samlas i Kungsträdgården. För att alla tillsammans upphöja Herren.

Tänk att alla som befinner sig i Kungsträdgården på lördag antingen är din broder eller syster i Kristus, eller någon ännu ofrälst som får se hela detta stora vittnesbörd. Den tanken är ju enorm! Åh, jag längtar! ♥

Just nu lutar det åt att jag kommer vara i Vasaparken. Vart kommer du vara? Var du med förra året också?


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet ålderskillnad upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-05-01 @ 09:51:44
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, ryktet sprider sig fort! ;)

blir en kortvisit verkligen. Men vi kanske kan springa på varann ändå?!

kraam

2009-05-05 @ 16:13:19
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0