Bloggen firar två år

Idag är det 730 dagar sedan som den här bloggen kom till liv.

Den började som endast en personlig blogg och har stundvis varit nedlagd.
Men nu är den i full gång, och har helt bytt inriktning.

Personligen tycker jag mycket om min blogg. ♥
Här får jag skriva en massa personliga tankar jag behöver få ur mitt system och vill bevara.
Men jag skriver också med förhoppningen och tron att ni kära läsare blir påverkade och får tänka lite.

Min dröm, förhoppning och bön är att Gud använder min blogg, både nu och i senare livet.




I hopp om att fira fler blogg-årsdagar, och i tron på att Gud hör bön, får du gärna be för min blogg.
Om du vill, känner för det och tycker om bloggen alltså.
Det skulle jag uppskatta, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0