Ny inriktning

Detta var min slogan: Craxyknas: Mitt liv - nu öppet för allmänheten.

Nu har jag bestämt mig för att byta inriktning på min blogg.
Därför är min nya slogan: Craxyknas: För att Gud älskar DIG.

Varför då kan man fråga sig..?
Tja, på ett sätt säger det ju nästan sig själv om man tittar på den...
Men ett förtydligande kan ju vara bra liksom.

Varför?
För att Gud älskar just DIG så otroligt mycket.
Och för att det är livviktigt att du vet det!
Jag tänkte liksom att en blogg kunde vara ett bra sätt att få ut budskapet på.

Innehåll?
Ja, kristna saker ;-)
Nej, men seriöst så tänkte jag berätta om Gud helt enkelt.
Saker han gör i mitt liv, saker han gör idag, tankar om Gud, aktuella Gudsrelaterade ämnen, bibelord m.m.

Vaför behålla Craxyknas?
Jo, lite personlig tänkte jag faktiskt också vara emellanåt ;-)

Böneämnen?
Ja, jag har två saker:
1. Att jag ska orka hålla fast vid det här nya temat nu.
2. Att folk uppmärksammar den och att det påverkar dem.

Bli inte besviken nu.
Kvaliten kommer inte minskas det minsta, snarare tvärtom ;-D


Kommentarer
Postat av: ^^

Lycka till (Y)

2008-09-15 @ 19:44:10
Postat av: Kung Clas

Tre ord: Preach it sister :)

2008-09-16 @ 00:03:29
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Hehe, tack =)

Fast jag kom på en sak... Egentligen är det ju typ detta jag har gjort hela tiden. Så det blir nog ingen stor förnying ändå XD

2008-09-19 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0