Mina senaste äventyr tillsammans med Gud

Jag har en ny favorit bland sångerskor; Leona Lewis =)

Igår fick jag 540 kr, från mormor. Utan någon speciell anledning, och en ganska stor summa också på grund av det. Det är ingen summa som man bara ger bort sådär utan vidare, speciellt inte om man är fattig pensionär som mormor. Lustigt nog gav jag 450 kr i tionde förra månaden. Så det som Gud lovar i Bibeln, att vi ska få tillbaka när vi ger, det stämmer verkligen! =D Tack, Gud! Att mormor dessutom lagt med ett jättefint och rörande vykort gjorde bara saken ännu bättre! ♥

Idag var jag och Credo-teamet och spelade frispeegolf. Jösses, vad roligt det var =D Niklas var bäst såklart, men han har ju gjort det många gånger förr. För mig var det första gången, och på bara 9 mål märkte man att man blev bättre och bättre. Och så var det jättebra för gemenskapen i teamet också. Och som Credo-inspiratör räknas ju dessa gemenskapsdagar som arbetstid ;-D *lyx* Hur som, testa frisbeegolf alla ni! Det är starkt rekomenderat =)

Imorgon bär det av till Eskilstuna för Elin och mig. Sen bär det av till Uppsala och Gimo på onsdag. Hör och häpna så hinner jag till KU denna torsdag också! Det är faktiskt inte många KU-kvällar som jag missat denna termin, trots allt =) Troligen har Gud ett och annat med det att göra ;-D På fredag ska jag och Andreas på ännu en ungdomsgrupp (tror vi), denna gång i Köping. Åh, vad roligt det ska bli =D

Dessvärre är jag oerhört trött... Därför ska jag nu packa det sista och sen gå och lägga mig. Så jag orkar med ännu en intensiv, men rolig, inspiratörs-vecka =)

Kommentarer
Postat av: ^^

Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått. :P

2008-10-01 @ 12:23:53
Postat av: Craxyknas

Vem är du mystiska ^^-kommentator? Jag har en aning men är inte säker... ;-D



Hehe, ja jag antar att det är sant. Var kommer det uttrycket från?

2008-10-01 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0