Vilket välkomnande man får när man kommer hem från turnén...

Tänk att det kan ta ca 1 timme och 10 min att ta sig mellan Rådmansgatan och Åkeshov... Fick stå och trängas på en buss som tog evigheter, för det är ju en spricka i en bro. Tack och lov för Andreas dock, som hjälpte mig med min otympliga väska i alla trappar! *tacksam* =) Oturligt nog ska jag vara i Södertälje imorgon kl. 09.30. Jag tror jag måste åka typ vid halv sju... *suck* Och inte går det att avboka heller. Ska ju till doktorn. För att kolla mitt munsår. Usch, hoppas de fixar det här snabbt... Även om det är tveksamt... =/

Men nu är jag iaf äntligen hemma! Har ju varit på turné i Norrland. Väldigt roligt =D Och vi har gjort mycket värdefulla saker när vi var borta! Men det är klart det är skönt att komma hem också =) Efter en hel vecka är man liksom ganska trött ^^ Och så saknar jag ju mina kära grupper här nära Stockholm. ♥

Igår hade vi inspirationsdag i Ö-vik. På min födelsedag =) Äntligen 20 år! *gammal* ;-)  De kom in med cheesecake vid frukosten och sjöng. Och sen sjöng alla deltagarna på lägret för mig och Sofie (som fyller 21 idag) när Niklas överraskade oss. Det var jättekul, hehe ^^ Har träffat en massa härliga människor den här veckan!

Men nu är det som sagt skönt att vara hemma igen. Imorgon kommer Susanne hit till mig =) Stackaren, det kommer ta evigheter för henne... Hoppas hon tycker det är värt det. Vill ju träffa henne =)

Sen om den vecka bar det av igen. Denna gång till Transtrand. Tänk, då ska vi träffa alla ELU:are igen! =D Senast vi sågs var på Helsjön i augusti. *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0