Vem?

Jag älskar den här låten! Texten är så otroligt välskriven och talar verkligen till en.



Vem kan älska mig? - Carola


Jag trodde aldrig livet var så svårt
Jag trodde aldrig hjärtat var så hårt
I människor som älskade varann
Jag trodde på att drömmen den var sann
Nu står jag här och orkar inte mer
Nu undrar jag om Gud hör när jag ber
Alla mina ord har tagit slut
Det känns som allt mitt hopp har runnit ut
Och alla mina tårar

Vem kan älska mig och se
Se mig som jag är

Kan älska nu och här
För den jag är
Och vem kan älska och förstå
När tiden börjat gå
Att allting måste ordna sig
Vem kan älska mig

Och när jag ser den värld jag lever i
Ett litet barn som ropar inuti
För alla har vi röster av behov
En längtan att bli älskad och betrodd
Jag trodde att du kände mig så väl
Men jag har mycket mera i min själ

Än allting som du inte kunnat se
För kärleken den måste våga ge
Jag ropar ut i natten

Vem kan älska mig och se
Se mig som jag är
Kan älska nu och här
För den jag är
Och vem kan älska och förstå
När tiden börjat gå
Att allting måste ordna sig
Vem kan älska mig

Alla mina tårar som finns kvar
Alla mina frågor som jag har
Jag måste få ett svar
Och hitta hem igen

Jag väljer tro
framtiden
sanningen
Om vem jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0