Inspirationsdag, Ö-vik

Tänkte berätta lite mer om igår.

Jag fyllde år, kan jag ju börja med att säga. Ljuva 20-årsdag ^^ Fick grattis-sms =) Teamet kom in med en cheesecake vid frukosten och sjöng för mig. Sen på kvällen sjöng alla deltagarna på dagen för mig också, haha. Niklas överraskning *glad* =D Men under dagen glömde jag nästan bort att jag fyllde år. Hade ju fullt upp ^^

Vi hade bokbord där. Värvade några medlemmar (varav tre var Guds och min förtjänst ;-). Gav bort lite Credo-tidningar och andra Credo-prylar. Minglade lite med Ny Generation =) God mat. Bra schema, så det rådde ingen förvirring. Snackade med lite folk. Bland annat Linnéa från Nolaskolan där jag och Andreas varit i fredags och bad med kristna skolgruppen när de hade morgonbön. Roligt =) Hon skulle finnas på facebook men jag hittar henne inte... *snyft*

Vi körde Laserdoom också! =D Hehe, det var något jag aldrig gjort förut. Mitt första intryck: jag kommer bli mörkrädd... Men det var jättekul =D Roligt att prova på för första gången på dagen man fyller 20, hehe ;-D Inte för att jag var bra direkt. Jag var ganska dålig. Men Andreas däremot, han fick jättemycket poäng! Det här måste jag göra om. Någon som vill hänga på? ^^ Det ligger ett typ precis vid Credo-huset.

Något mer jag ska nämna är att det var asbra seminarium! WOW! Det var länge sedan jag hörde något sådant. Ämnena: Ekumenik, personliga relationen med Gud samt diakoni/mission. De var så pass bra så jag tänkte faktiskt lägga upp mina anteckningar på min blogg sen. Så nu har ni något att sukta efter ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe. Härligt! Och förlåt att jag helt glömde din födelsedag. Antar att det blir så när man är på salt-konferens. :P

Jag har faktiskt aldrig heller testat på laserdoom så det skulle vara roligt.

2008-10-13 @ 12:09:46
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Hehe, du som alltid annars brukar ha sådan koll ;) Det är lugnt, vännen, jag glömde det ju typ själv ^^ Men tack för att du bad om ursäkt =) Yes, då blir det laserdoom snart! =D Kram

2008-10-13 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0