Trött eller pigg?

Jag gick och la mig kl. 06 imorse, för att vakna kl. 10 igen. För att kl. 12 befinna mig på plats och be två timmar, igen. Och jag sov typ ingenting i natt utöver det. Så jag borde vara dödstrött. Men konstigt nog är jag det inte, är bara lite trött. Det måste vara Gud som håller mig upp... Ikväll blir det bio, och sen ännu en bönenatt. Och förhoppningsvis (!!!) lite sömn också...

Seriöst, ni borde skriva upp er nu, innan ni missar allt det roliga!
Ni kan följa lite av vad som händer på vår Inspiratörsblogg =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tänk om de skulle skänka tionde i kollekt. S:ta Clara skulle då gå upp i kollekt en hel del! Från ca 100 000 i månaden (där läggs ju ca 10-25 000 varje vecka) till det dubbla. Pga en person. Coolt!

Synd att det inte är så!

2008-11-19 @ 08:44:10
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va? :S Nu fattar jag inte. Jag var ju inne på Jonnas blogg och kommenterade. Lol. :P

2008-11-19 @ 08:44:56
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Hahaha XD

2008-11-19 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0