Om Böneveckan

Kollade just mitt arbetsschema, och nu fattar jag varför det känts som att mitt liv inte bestått av annat än jobb de senaste veckorna. För det har typ inte det... Och det värsta är att jag inte kommer vara helt ledig de närmaste tre helgerna heller. Ojoj, hur SKA det gå med dessa vilodagar? Usch, det här är inte bra.

Nu har jag förberett vad jag ska säga för saker ikväll på öppningsmötet inför böneveckan. Spännande! Hoppas det går bra, är ju inte allt för van vid detta tycker jag. Be gärna, är ni snälla!

Undrar när Thomas kommer..? Vår eftertraktade lovsångsledare =)

Imorgon ska vi inspiratörer be hela natten =D Det blir en upplevelse att minnas! =)

Så... När tänkte du skriva upp dig på vår bönelista? =) Till och med Jesus gick iväg till öde trakter för att be i sin ensamhet ibland. Det är nyttigt. Och tänk att på tisdag är hela världen med och ber! Tänk att få vara en del av det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Då kan du vara glad att du har ett sånt jobb du har. Jag jobbar också hela dagarna känns det som (kanske för att jag pendlar >2½ h per dag iofs... Jag känner inte heller att jag gör annat är jobb, så du kan ju vara glad för att du får ut ngt av det. :/

2008-11-18 @ 11:15:47
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Men vaddå, du måste väl också få ut något av ditt jobb eftersom du vill jobba? Och nu söker du ju nytt jobb, då kan du ju söka "kristna jobb" om du vill. Ja, jag är väldigt glad att jag gör det jag gör just nu, men det finns ju egentligen inget hinder som inte gör att du också kan göra detta om du vill.

2008-11-18 @ 14:13:29
Postat av: Josefine

Om det finns ngn som vill anställa mig... Ofta brukar sånna tjänster som jag klarar av, i Sthlm, vara ganska populära.

2008-11-19 @ 08:47:44
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Fråga Gud vart han önskar att du ska vara så ska du se att han bereder vägen för dig. Det låter som en klycha men det är sant. Guds kraft är verksam, och han vill använda dig. :)

2008-11-19 @ 16:51:45
Postat av: Josefine

Jag hör inget. =(

2008-11-24 @ 11:13:24
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0