Minst sagt lustig fredag!

Just nu sitter jag, Elin och Sofie i samma rum och kommenterar Sofies status på facebook. Det är nämligen så att Sofie har bokat biljetter till oss och Andreas från Göteborg... Men de var iaf billiga!

"Klefas"
- Citat från Sofie

Jag, Elin, David, Davids bror och Andreas N tog två timmar lunch idag. Effektivt!

Och nyss kom David in hit för att låna penna och papper. Tydligen hade han bråkat med alla (typ 10 pers) på andra sidan så han vågade inte fråga dem om det.

David passade också på att säga att Elin har fina byxor. Fast det är röda strumpbyxor...

Vi gick också ut för att sätta ut affischer om böneveckan. Vi fick en affisch uppsatt, av trettio... Effektivt nr 2!

Rebecca gav mig ½ sallad.

Och jag gillar inte kalla morötter. Rebecca gillar inte varma morötter. Men det gör jag.

Jonas spelar i Södertälje idag. Men med tanke på att jag har varit väldigt slö, men haft otroligt roligt (!), idag så verkar det som att jag får jobba över... ;-) Lycka till, Jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0