Bästa kommentarerna någonsin!

Kung Clas

Jag märkte skivan du fick av mig ^^ Men jag hade ingen musik på utan spenderade min timme i stillhet. Det var underbart :). Märktes främst efteråt att det haft en verkan i mig. Inget påtagligt konkret utan mer en känsla av att det behövdes och hade en verkan. Tack förresten för du pushade på :P. Fastän jag egentligen inte hade tid så var det precis därför jag behövde avsätta en timme :).

Rebecca
Tyckte mig se en cd du fått av mig också, åtminstone fodralet^^ men jag kan ju ha fel satte aldrig igång nån cd :P Det var verkligen helt fantastiskt att vara där en natt och be, behövde det känner jag. Vi började be tillsammans vi som var där och sen hade vi en timmas skift och sen bad vi tillsammans de sista två timmarna. Helt underbart. Hade kunnat sitta kvar och bara be ännu mer! Härligt att det finns så månnga sätt att lova och be till Gud :) Det borde vara bönevecka oftare ;) Kram

Åh, det är så roligt att se att bön gör verkan och att böneveckan blev superbra!!
Jättekul att ni var med och förgyllde veckan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0