Djur

1. Jag (eller min lillasyster) har en kanin som heter Kelly. Ras är jag lite osäker på. Det låter kanske hemskt att jag inte känner till rasen men till mitt försvar måste jag säga att jag egentligen är ganska ointresserad av husdjur och att det faktiskt är min systers ;-)

2. Nej, hehe, jag vill nog egentligen inte ha något djur. Kanske en hund om något.

3. Om det är något djur jag inte vill ha? Typ alla ;-) Jag är helt enkelt inte intresserad. Jag vill hellre lägga min tid på något annat ^^

4. Om jag fick vara ett djur en dag skulle jag nog vara en drake. Om påhittade djur räknas... Det vore kul att känna på hur det känns att flyga snabbt och spruta eld, hehe. Dessutom är djuret så mäktigt på något sätt.

5. Jag är rädd för ormar. De är sliskiga... De kan liksom kräla sig in typ överallt utan att man märker det. Och så helt plötsligt ligger de där, på ens annars så trygga plats, redo att bita en så att man typ bara har en kvart på sig att få hjälp innan man dör... Usch, jag hatar dem. Deras långa obehagliga kropp och faktumet att de kan svälja djur stora som vårdsvin... Usch! Jag ryser bara jag ser de på tv, särskilt om de ligger i en ända stor hög...



Nu kanske ni tänker "hm, det här var ju lustigt, varför skriver Sofie så här". Då ska ni absolut gå in på

http://mlilja.net/tjejsnack och checka läget =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0