Sommarjobbets upp- och nergångar

Tjäna Herren med glädje!
Så brukar jag tänka när jag står där och säljer glass och hamburgare både till trevliga och inte så trevliga kunder. Då går allt så mycket enklare. Och faktiskt så är det mycket roligare att jobba i Kungsan i en glasskiosk denna sommar än vad det var förra sommaren =D Dessutom är det en mycket roligare stämning där och jag får inte alls lika ont i fötterna längre trots att jag fortfarande står upp hela dagarna. Gud är med mig i detta helt enkelt =D

Sen kommer vi då till nergångarna... Jag är ledsen, men jag kommer ha det supersvårt att träffa alla mina fina vänner... Jag har så konstiga tider att jag börjar typ vid tolv och slutar åtta. Alltså är jag ledig då ingen annan är ledig =( Bara så ni vet eller undrar varför jag är så jobbig som aldrig kan. Men tack och lov för helgerna! En annan nedgång är att jag kommer få det svårt att både äta lunch och middag. Jag vill inte leva på ett mål om dagen så jag hoppas det finns vägar ut ur problemet som jag inte kan se ännu. Ni får gärna be för att jag ska hinna träffa vännerna mina och både äta lunch och middag på dagarna. Tack!

Imorgon ska jag handla mat för första gången. Hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Nån gång under sommaren så kommer jag säkerligen förbi och hälsar på dig på ditt jobb ^^ Speciellt om vädret fortsätter som det gör, då kanske jag kommer förbi efter mitt jobb för att köpa en glass av dig :P

2008-06-06 @ 00:01:50
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Åh, vad roligt =D Du är så välkommen! =D

2008-06-06 @ 00:17:42
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag kan ju också komma förbi efter mitt jobb.

Och är det inte så att man har rätt till minst en halvtimmes rast när man jobbar så pass länge?! Då har du ju din chans att äta då.

2008-06-09 @ 15:08:10
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det vore jättekul om du också kom förbi =D

2008-06-14 @ 17:37:22
Postat av: Craxyknas

Det förra inlägget var från mig dåra...^^

2008-06-14 @ 17:38:08
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0