Åkeshov nästa!

Ja, den här veckan bär det av till Åkeshov. Spännande =D Men det kommer bli klurigt också. Så jag tänkte bara komma med en varning till er, mina trogna och kära bloggläsare: nu kommer jag inte ha tillgång till datan lika ofta... Har ju ingen laptop än även om jag tänkte börja kolla på en typ nu. Och ibland tänker jag att jag säkert kan smita över till Kista och låna Clas data ibland. Nu skriver jag det utan att ha frågat honom först så jag gör det här nu istället: skulle det gå, vännen? ;-D

Usch, jag är helt vimsig och stressad pga allt jag ska packa och flytta från Södertälje till Åkeshov. Det är därför som jag beter mig konstigt om ni undrar. Konstigare än vanligt menar jag ;-)

På lördag kommer Clas på besök. Nästa vecka ska Susanne komma upp. Hihi =) Du är också hjärtligt välkommen!

Idag tog Sofie, Linnéa och Sarah studenten så idag har vi firat dem =) Så fina de såg ut och så glada^^

Sen på lördag är det KU:s sommarfest. Du kommer väl? =D

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Mitt hem är alltid öppet för dig käre syster ;) (och alla andra som kan tänkas vilja besöka mig)

2008-06-05 @ 23:59:39
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Naw. =D Tack. Detsamma!

2008-06-06 @ 00:16:12
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0