Färre läsare... ='(

Till min stora olycka har jag tappat en massa läsare... ='( Samtidigt antar jag att det är oundvikligt om man sitter i min sits dåra, men jag kan inte undgå att bli lite ledsen. Det visar dock bara att jag hyser kärlek för bloggen och dess läsare, tycker jag.

Jag önskar mig faktiskt en dator tills min födelsedag. Dessvärre fyller jag inte år förän den 11 okt... Sen har jag bestämt att även om jag inte får en laptop då så kommer jag kosta på mig en själv. Så någon gång i oktober; I'll be back!!

Fram tills dess får ni dra med att jag faktiskt inte orkar eller har lust att sätta mig vid datorn det första jag gör när jag besöker vänner och familj. Då sätter jag faktiskt mina relationer framför bloggen ;-)

MEN, jag ska skaffa bibliotekskort på Statsbiblioteket så fort jag får tid. Så liiite aktivare ska jag nog vara ^^ Sen kommer mitt stora breakthrough antagligen någon gång i oktober detta år!

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Fast mig förlorar du som läsare först när blogger lägger ner :) tills dess är jag en trogen läsare (och kommenterare)

2008-07-12 @ 22:11:20
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Josefine

Instämmer med Clas!

2008-07-14 @ 11:04:45
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Naaaaaw... Vad rörd jag blir! =$ =D

Det kommer dröja länge (!) innan denna blogg läggs ner! =)



KRAM

2008-07-18 @ 23:02:03
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0