Clas och min roliga konversation

Måste bara dela med mig av denna roliga konversation ^^
Från facebook såklart ;-)

Clas status: Clas gör klart hemtentan, stör gärna-.

Jag kommenterar: Okej =) *stör*

Clas svarar: Haha, förresten, såg att du och Anders började prata Vampire (det hamnar ju på förstasidan =P) Det är ett rollspel med vampyrer och ja jag är lite av en pyroman där...vilket är en rejäl ironi då det värsta vampyrer vet är eld =P

Jag: Wow, min och Anders konversation är så bäst så den hamnar på första sidan ;-D Ett riktigt rollspel eller är det det där som finns här på fb? Eftersom jag aldrig spelat det förstår jag inte. Jag tycker det verkar vettigt att vara pyroman mot vampyrer om det är det värsta de vet. Eller går det inte ut på att utrota dem? *förklaring önskas* ;-)

Clas: Det är ett riktigt rollspel och saken är att man är vampyrer. Därav det komiska i min pyromani =P

Jag: Okej. Komiskt, eller bara helt dumt tänkt... ;-P

Clas: Sen när är jag inte knasig? =P

Jag: ... Citerar Jesus: "Du har själv sagt det."

Clas: Haha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0