Lunch på Jensens

Idag var det som sagt lunch med Olof och Clas som gällde. Vi fick sällskap från två tjejer till som gått på Credo förra året. Vi gick till Jensens, ett ställe som jag enligt Clas sagt till Olof att jag ville besöka. Fast han var visst inte så säker på det, och själv håller jag inte reda på alla de bra matställen Olof har rekomenderat, hehe. Men det var kul =) Jag var inte alls så spänd som jag har en tendens att bli i sociala sammanhang med folk jag inte känner. Det var en extrem lättnad! Särskilt trevligt var det när jag och Olof tog sällskap till T-centralen. Han är verkligen en shysst kille, så kul att lära känna honom =)

Jag har inte så mycket mer att skriva. Bara en sak; jag önskar mer kommentarer! Vad har hänt med mina trogna kommentar-skrivare? Jag vet att ni finns där ute. Tjohoo! ^^

Btw, kolla in mina test som jag länkat till i mina två senaste inlägg. De är svinkul =D

Kommentarer
Postat av: Jocke

meeen,det är väl inte särskilt svårt för Rickard att börja skratta?

2007-10-30 @ 23:17:51
Postat av: Josefine

Jomen jag vet ju aldrig vad jag ska skriva för ngt. Hehe.

2007-10-31 @ 09:51:03
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Rickard

jo du jocke, jag skrattade inte så mkt :P.sofie var helt tokig av skratt:D, jag skrattade mest för att hon skrattade hehe:P :D.

2007-10-31 @ 13:00:55
Postat av: Jocke

hahaha,joo jag misstänkte faktiskt att det var så;)

2007-10-31 @ 17:42:12
Postat av: Craxyknas

Josefine: Hehe, ok. Då väntar jag så snällt tills du kommer på något ^^ Kram!

Jocke: Nej, det är sant. Jag menar kittlar man honom så är det fixat på nolltid ;-P

Rickard: Haha, som det brukar vara alltså ;-)

2007-11-01 @ 22:13:26
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Jocke

Hahaha,jag får tro dig,har ingen plan att börja kittla rickard:P

2007-11-08 @ 08:04:36
Postat av: Craxyknas

Haha! Can't see why not XD

2007-11-09 @ 15:12:08
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Rickard

kom igen jocke, det lär inte va så farligt XD

2007-11-12 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0