Händer på "lovet"

Jag var på Sydpoolen idag :)

Efter badet stack vi till Sibylla. Precis vad vi behöver, ännu mer skräpmat ^^ Fast det var kul att upptäcka att de hade grovt hamburgebröd. Bra! =) För det inte så många ställen man kan hitta det på, tycker jag.

Stack hem sen. Gick in på msn. Och vips så gick man från knapp någonting alls planerat i veckan till att ha varje dag planerad. Tiilbaks till det normala stadiet igen alltså ^^ 

Imorgon ska jag äta lunch med Olof och Clas i Stockholm på ett av många ställen som Olof rekomenderat och jag sagt verkar intressant.

onsdag ska jag träffa Gabbi. Första gången på länge! Ska bli kul =D Hon behövde visst prata ut sig ^^

Torsdag blir det till att träffa fler klasskamrater. Tror jag iaf, om det blir som planerat. Ska ringa folk på onsdag så får jag se då.

fredag åker jag till mormor! =D Och stannar tills på söndag. *glädjedans*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0