Aktuellt

Visste ni att era IP-adresser sparas när ni kommenterar här? Bara så ni vet =)

Jag vet, jag vet, jag har varit offline ett väldigt bra tag nu. Det är inte tack vare alla idiotiska och onödiga kommentarer jag fått utan helt enkelt för att jag har varit så upptagen på sistone med Credo. But now, now I'm back to stay =D

Vart ska man börja då? Hm, kan säga att jag har lov just nu. Fast egentligen inte. Det är förbjudet att kalla det lov. För egentligen är det icke lärarledda lektioner då vi ska syssla med vårat fördjupningsarbete. Jag ska skriva om varför Sverige är så sekulariserat och vad man kan göra åt det. Sen på fredag ska jag skolka för då åker jag till mormor, hehe =)

Imorgon ska jag till Philadelfiakyrkan i Stockholm. Min klasskompis, Sofia, ska sjunga där i kör. Jag hoppas det blir bra. Jag har nämligen börjat en jakt efter en annan kyrka än Hovsjö. Efter att ha tyckt oerhört illa om Hovsjö en lång (!) tid och frågat Gud vart han vill att jag ska gå har jag äntligen insett att jag kanske måste ta arslet ur vagnen jag också och undersöka olika kyrkor för att få svar på den frågan. Då blev imorgon ett utmärkt tillfälle, förutsatt att jag fick sällskap vilket jag överraskande nog fick =)

En annan sak; jag har upptäckt hur otroligt kul facebook är! XD

Nu har jag iaf uppdaterat lite grann. Eftersom jag är "ledig" i veckan så bör jag ha mer tid till att skriva då =)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jocke

Lägg av har du också börjat med facebook?Usch

2007-10-28 @ 01:03:49
Postat av: Gabbi

Hejjj...
Hur e det med dig??.
Hoppas det e bra med dig...

Stor kram från en x klasspolare...

2007-10-28 @ 20:55:17
Postat av: Craxyknas

Jocke: Ja =) Det är kul. Btw, vem är du?

2007-10-29 @ 19:21:01
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Gabbi: Hej, vad kul att du skriver =D Det är bra med mig, tack. Det mesta går framåt ;) Hur är det själv? KRAM

2007-10-29 @ 19:39:01
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Jocke

Hahahaha,säger inte,nee bara skojja jag är Rickards kompis Jocke

2007-10-30 @ 17:52:12
Postat av: Craxyknas

Åh, så skoj. Bäst jag inte skriver något illa nu då när hans polare håller koll här ;-)

2007-10-30 @ 18:38:03
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Jocke

hahahaha,skriv vad du vill,han bryr sig nog inte;)

2007-10-30 @ 20:45:47
Postat av: Blodrunkaren

Aha och vad ska du göra med min ip-adress då? =)

2007-11-01 @ 12:04:40
Postat av: Craxyknas

Hehe, jaså? Well, we'll see about that... ;-)

2007-11-01 @ 22:11:25
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0