Fortsättningen på "lovet"

(Jag vet, det var ett tag sedan, men jag vill ändå lägga till lite ^^ )

På onsdagen träffade jag Gabbi =D Vi gick till Café Nova och fikade (som att jag inte fått nog med onyttigt på sista tiden >.<) och pratade om allt det senaste. Träffade på Ella och hennes polare. Han försökte få Gabbi att köpa ut åt henne men den gick hon inte på ;-) Bra där! ^^

Sen var jag tvungen att gå för att lämna blod. Gabbi hängde med, fast hon är livrädd för det och nära på svimmade. För mig gick det faktiskt väldigt bra =D Jag är så glad att jag äntligen var frisk nog för att kunna lämna blod! Har ju velat göra det så länge ^^ Hon som hjälpte mig tog väl hand om mig. Efteråt fick jag välja en present (strumpor) och 20 järntabletter som jag skulle äta med tanke på hur mycket järn man förlorar när man ger blod. När vi gick sa Gabbi att hon skulle försöka lämna blod hon också. Jag hoppas verkligen hon vågar och att det går bra! Då skulle jag bli så stolt =D

Och livet har gått vidare några veckor till ;-)

Lämnade in mitt utkast till mitt fördjupningsarbete idag. Jag skriver om varför Sverige är så sekulariserat som det är idag. Det är intressant =)

Problemet är bara att vi kommer få så otroligt mycket att göra på Credo den sista tiden! Förra veckan började vi en kurs för högskolepoäng där vi ska läsa tre böcker. Den här veckan kommer vi börja på ännu en kurs för högskolepoäng, visserligen bara en bok men den är väldigt svår. Sen har vi ju som sagt också fördjupningsarbetet. Och dessutom ringer jag ju till församlingen och berättar om Pax några gånger i veckan. Plus de saker som är utanför skolan. Jag hoppas verkligen jag hinner allt!

I helgen åker vi nog till mormor! Åh, vad roligt det ska bli =D

På fredag har Clas inflyttningsfest. Om det är så att vi åker till mormor på lördagen och åker hem på måndagen (ja, jag får skolka från Credo då ;-) hinner jag och Rickar gå =D Håller tummarna för att det blir så! =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Är det möjligt att man skulle kunna få låna/köpa lite böcker av dig om jag ska läsa på Credo nästa år?

2007-11-18 @ 23:12:54
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Förutsatt att du är försiktig och inte kluddrar och så är det självklart =D

2007-11-28 @ 20:20:53
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0