Vice bitch

Trots att jag gick och la mig sent in på natten igår kväll och trots att jag var dödstrött idag och faktiskt nästan somnade på teckenspråkslektionen så var det en lyckad dag! =)

Okej, jag medger att den inte började så bra. Jag försov mig och kom ungefär en halvtimme försent till engelskan ^^

Och på religionen började jag gråta för att jag tycker att vår lärare är hemsk på att planera. Om det är någon lärare som tror att hans ämnen är de enda vi har så är det just han... Men det löste sig sen när jag fick reda på att jag har två dagar extra på mig med hans uppgifter. Så det lär gå tillslut. Bara drygt en vecka kvar att stå ut ;-)

Sen blev det lunch. Vi spelade neger och president. Av någon anledning lyckades jag bli vice bitch, haha. Så resten av dagen spelade jag (eller var det på riktigt?) en riktig bitch. Fick komplimanger för mina teatergener ^^

Matten gick något så där. Vi har nationella på torsdag. Med tanke på hur mycket efter vi ligger med planeringen lär ju det inte gå bra på något sätt...

Sen var det då tecken. Jag somnade ju nästan som sagt. Men äsch, sånna dagar får man också ha ibland. Det var faktiskt otroligt jobbigt att sitta och försöka förstå vad de andra i klassen berättar på teckenspråk. Jag var tvungen att koncentrera mig hårt, och ni kan ju tänka er hur det gick när jag var så pass trött... ^^

Vi fick gå hem på historian! =D Dessutom är jag klar med den så fatta vad skönt det kändes!

Kom hem. Skulle plugga men insåg att jag var tvungen att vila ett tag först. Kunde inte alls koncentrera mig. Sen väckte Lollo mig och sa att vi skulle gå till pizzerian. Så då gjorde vi det. Sen fastnade vi framför tv:en... ^^ Det var faktiskt riktigt trevligt att spendera lite tid med min söta syster! =) Det har jag saknat...

Nej, nu måste jag väl plugga lite. Så att jag får lite gjort idag. Paniken börjar smyga sig på nu...

Kommentarer
Postat av: Angiie

varför har jag svårt att se dig som en bitch??

fast spela teater, det är du en pärla på! :D

2011-06-07 @ 18:51:33
Postat av: Craxyknas

Angiie: Tss bara för att du inte kände mig innan jag började leva med Jesus ;) Tack! Vad glad jag blir att du noterat det :D

2011-06-28 @ 00:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0