Studentkläder

Ja, nu har man hittat det också. Jag är helnöjd! =D

En vit (ja, den är faktiskt det) klänning. Utan armar och utan band. Sitter tajt på överkroppen och går ut vid midjan. Ett litet band vid midjan blir pricken över i:et. Till det ett par vita skor med låg klack med skåror i så att det påminner lite om krokodilskinn. Samt ett sött litet halsband. Och överst på knoppen studenmössan =)

Jag hittade ett par affärer i Stockholm som jag inte tittat i förut. Men de verkar ha riktigt snygga kläder så jag ska allt gå dit fler gånger =)

Det var lovsång på Sergels torg när jag gick förbi. Då njöt jag... ^^

Kommentarer
Postat av: TheGingerLady

seems wonderfull dall. I'm happy you had a blast. About your comment, yeah nightmeres. I can't remeber tham and I'm thankfull for it. I had a horrible feeling everytime I woke up. It scared me shitless. love you!

2007-05-20 @ 22:27:55
URL: http://TheGingerLady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0