Reklam

Rädda ett träd.
Ät en bäver.

Va? Är det bara jag eller låter den reklamen aningen konstig och kanske lite motsägelsefull också? Fast den är rätt lustig när man tänker på det, haha ^^



Det är inte lågt att gå före.
Inte lågt att plasta sitsen.
Inte lågt att sätta lappar.
De säger det är lågt men det är inte lågt.
För det är inte lika lågt som Glocalnet.


Musiken har ju en härlig rytm i alla fall ^^ Men har inte Glocalnet gått lite för långt?



Jag måste bara säga att jag faktiskt är nöjd med nationella provet i matte. Det gick över förväntan! Det är troligen bara en önskedröm men kanske lyckades jag till och med få VG... =D Drömma kan man ju alltid. Något jag har gjort mycket på sista tiden... =)

Det är Eurovision Song Contest på lördag. Det får man inte missa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0