Piratkopiering

Haha! Jag har en så söt vän =) Önskar verkligen jag kunde träffa honom oftare men han bor ju så långt bort. Tack och lov för msn! Vi började diskutera piratkopiering och jag bara måste skriva hans ursäkter till varför han piratkopierar ^^

1. "Jag köper faktiskt också en del filmer och musik. Och jag laddar aldrig ner spel."
2. "Jag brukade vara emot piratkopiering men det vara bara för att jag inte hade dator."
3. "Att alla gör det är ingen ursäkt. Men... Men... Nästan alla."
4. "Jag KROSSAR alliansen."

Ella, om jag säger rollspel vet du nog vem det är ;-) Haha! Tack för att du är min vän, min söta vän =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja vad ska man säga, tycker synd om h*n, men tack för att förgyller vår söndags natt!

2007-05-14 @ 01:14:05
Postat av: Samuel Lanciai

japp, vad säger man?
jag ÄGER! ^^

2007-05-14 @ 01:25:05
URL: http://angelsamuel.blogg.se/?c=1175200256
Postat av: Craxyknas

Andreas: Sam är ett utmärkt sällskap på nätterna ^^
Sam: Hehe ^^

2007-05-16 @ 14:09:59
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Andreas

Men inte jag? FÖr ajg flyttar fokus från det riktiga?

2007-05-17 @ 19:17:37
Postat av: Andreas

Ha kunde inte låta bli där, tänka varför ska mna göra det... skulle jag skaffa mig en blogg?

2007-05-17 @ 19:18:41
Postat av: Craxyknas

Jo, klart du också är ett bra nattsällskap, Andreas. Sam tar också fokus från det viktiga^^ Men med honom kan jag diskutera och byta tankar. Med dig är det mer skoj. Klart du ska skaffa blogg! =D

2007-05-18 @ 00:04:36
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0