Katastrofen var ett faktum

Jag kunde behärska mig. Det var mer än jag trodde. Men personen verkade rätt blyg. Pratade nästan inte alls med mig. Men det lilla personen sa var väl okej. Tyvärr..? Personen sa att det var kul att träffas. Men det var nog bara en artighetsfras för personen såg blyg, nästan livrädd, ut... Den andra personen sa att vi ses snart igen. Men tänk om jag inte vill det då? Klarar jag de tro? Tveksamt... Men samtidigt vill jag inte förlora vår vänskap. Tror jag.

Usch, jag vill inte att livet ska vara så här!

Hemska tanke... Hemska upplevelser...

Föreläsningen var knepig att förstå. Om jag citerar bland den första meningen föreläsaren sa så förstår ni nog varför. "Jag utgår från att alla här är naturvetare." Katastrofen var ett faktum.

Träffade Andreas på vägen hem. Han kallade mig konstig. Han skulle bara veta...

Jag hade nyss engelska nationella. Jag tror faktiskt jag gjorde rätt bra ifrån mig, trots att jag inte läst häftet vi fick innan ^^

Imorgon är det Robert Wells i Axa sport center! =D

Kommentarer
Postat av: Andreas

Japp jag vill veta så fram med det nu! Så snart som möjligt vill jag veta det!

Doktorn har tagit blod från mig idag så jag har ett tomrum att fylla! Så kan du berätta varför du itne ville ha med mig till ID förläsningen också.

Är du bara konstig eller har du gjort bort dig utom all förlåtelse?

varför alla denna pussknuff du sysslat med?

Wohoo I morgon är det Lördag=) KRAMKRAM

Ps jag vet, jag är bitsk, polariserande, allmänt mindre vänlig, men jag tror att jag itne vet något, om det nu finns något att veta som är vitalt för mig?.

2007-05-04 @ 15:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0