Trist

Åh, jag tror jag redan börjar tröttna på att ha sommarlov. Eller nja, jag börjar tröttna på att inte ha något att göra. Jag gör ju inget annat än sitter inne och läser, tittar på tv eller sitter vid datorn. Nu har det gått så långt att jag nästan blev glad eller lättad när mamma bad mig ta ner ballongerna från vår veranda. Jösses... Jag måste verkligen sticka ut och göra något! Visst finns det saker jag borde och ska göra, men orka liksom, hehe. Jag kanske ska hälsa på Lina förskola, ringa Ella, ringa Gabbi, sticka ut och cykla, gå och shoppa. Usch. Jag kommer bli deprimerad om jag sitter inne längre... Att ringa någon låter lite lockande. Men samtidigt ligger det där gamla grollet om att "ingen ringer mig utan jag måste ta och ringa alla" och gnager i bakhuvudet. Då får man liksom ingen lust längre. Dessutom är jag lite feg av mitt när det kommer till att ringa andra... Jösses, hoppas jag inte håller på att bli paranoid också =/

Här är en lista på saker jag borde eller kan göra:
> Ringa till Lina och bestämma datum för mitt besök.
> Besöka Lina.
> Ringa och träffa Ella.
> Ringa eller bestämma träff med Gabbi.
> Ringa någon annan kompis och bestämma träff.
> Ringa och höra hur det är med Malin, Emelie, Linda eller någon annan från före detta BF3000.
> Städa rummet.
> Åka till stan och shoppa lös på mina presentkort.
> Åka till stranden och skaffa solbränna.
> Ringa Malin, Emma, Nicole eller någon annan i gänget och dra med de till stranden.
> Fixa cykeln.
> Sticka ut och cykla.
> Gå promenader.
> Gå på picnic.
> Dra med någon på bio.
> Dra med minst en motståndare i bangolf.

Jag önskar jag kunde säga att jag skulle jobba men tyvärr har jag inte fått mitt arbetsschema än heller. Men imorgon ska jag få det, om min chef har fått i ordning det än... Jag är i alla fall otroligt lycklig över att jag ska sticka till Stockholm imorgon och spela scrabble! Den ända nackdelen är att jag antaligen kommer spela med SAOL 13 vilket innebär en massa nya ord som jag inte har en aning om existerar. Vilken tur att det bara är träning. Och i vilket fall som helst, så får jag komma ut lite! =)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Glöm inte legg:et!!!
tycker om dig! Jag börjar sent på Onsdag;)
Kramkram

2007-06-19 @ 02:15:30
Postat av: Craxyknas

Såklart jag inte gör samma misstag två gånger ;) Tycker om dig också! Hur kan jag glömma det, hehe =) Kram!

2007-06-19 @ 02:53:59
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Sandra

Hallå! :) Nu får du faktiskt ge mig en kort förklaring, för jag har ingen som helst aning om vad Scrabble är för något? :) Haha.

2007-06-19 @ 20:38:37
URL: http://sandrazakariasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0