Snälla du...

Emma, jag är inte sur på dig längre. Jag är fullt redo att prata ut med dig i vanlig ton. Det är du som är så envis och vägrar. Jag fattar inte vad jag gör som är så illa. Alla mår dåligt av hur situationen ser ut just nu, särskilt våra vänner. Det är hemskt! De ska inte behöva dras mellan oss. Det är dags att vi gräver ner yxan och pratar ut. Det behöver vi alla. Innan allt är försent och våra vänner lämnar oss ensamma för att de inte orkar. Vi har bråkat i snart sex månader så tiden börjar rinna ut. Snälla, lägg ner stoltheten och gör oss alla en tjänst.

Ge mig en tjänst att förklara. Jag vet att jag har gjort fel. Låt mig prata ut, förklara, konfrontera dina handlingar och diskutera hela händelse så kommer jag känna mig redo att be dig om ursäkt. Men som du säkert förstår kan jag verkligen inte göra det utan att ha fått prata med dig först. Inte skälla, utan prata! Så kan vi alla gå vidare sen.

Annars börjar jag nästan tro att du inte vill få ett slut på det här. Och jag hoppas verkligen inte att du är så tjurskallig, envis eller egoistisk. Och innan du protesterar mot detta påstående, ta och fundera på varför du inte stämmer in på det. Berätta det sen för mig. (Gärna på ett bra sätt så att jag förstår.)

En rolig historia :D
En man kommer inspringandes till en bensinmack och frågar hur lång en pingvin kan bli. - Den kan väl bli sisådär 1 meter eller nått, säger expediten. - Blir den inte längre? Frågar mannen. - Tja, kungspingvinen kan väl bli 1.50 meter. - Ohh skit, då var det en nunna jag körde på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte vara ensam med dig o prata. Om vi pratar vill jag ha Ella eller ngn där.

2007-06-15 @ 23:12:15
Postat av: Craxyknas

Gärna för mig. Men det ska vara en konversation mellan dig och mig. Inte med Ella eller vem som nu är där.

2007-06-16 @ 00:13:59
Postat av: Anonym

Nejdå... bara ngn e där så blir det bra

2007-06-16 @ 00:16:18
Postat av: Gabbi

Hejsan...Du har verkligen hunnit med å skriva massor =0 )...Hur e det med dig ??...
Massa kramar från din ex klasskamrat

2007-06-16 @ 00:51:00
Postat av: TheGingerLady

oki jag ställer upp.. bara mina raringar kan snaka om varandra utan att låta bittra eller vara i sama rum och snaka utan att undvika ögonkontakt.

2007-06-16 @ 21:31:37
URL: http://TheGingerLady.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Det är klart. Stort TACK ska du ha...

2007-06-17 @ 13:54:48
Postat av: Anonym

När ska vi ta det då?

2007-06-17 @ 14:15:33
Postat av: Sofie

hoppas verkligen allt löser sig Sofie! Roligt skämt btw! ;P

2007-06-17 @ 16:39:59
Postat av: TheGingerLady

jag kan när ni kan..

2007-06-17 @ 17:35:42
URL: http://thegingerlady.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Sofie: Tack så mycket! =)
TheGingerLady: Jag vet inte riktigt när jag kan. Väntar på jobbschema. Men någon gång i veckan?

2007-06-17 @ 18:19:56
Postat av: Anonym

Det går för mig

2007-06-17 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0