Inga seriösa skoldagar här inte

Ja, det var bara så roligt. Inga vanliga lektioner denna vecka heller ^^ Om vi börjar med i måndags. På morgonen var vi endast fem närvarande, på eftermiddagen förökade vi oss till typ åtta. Starkt jobbat, haha ;-) Fast det gjorde väl egentligen ingenting heller. På första lektionen såg vi på film, eftersom vi föredrog det framför att sitta och stirra in i väggen. Varken religion eller matte hade vi. På teckenspråket (som började typ runt två...) hade läraren bett oss att komma. Då körde vi tävling. (Det var föresten den läraren som skällde ut mig och min klasskompis förra veckan...) På historian gjorde vi två utvärderingar. Sen var dagen slut. Då hade vi suttit i skolan sen nio till ungefär fyra ^^

Jag måste bara berätta om en lurig sida Malin visade oss i måndags, haha. http://peteranswers.com. Hon lyckades lura oss riktigt ordentligen ^^ Kan du hemligheten? Om inte ska jag allt visa dig när tillfälle ges ;-)

Efter skolan drog jag ner på stan och träffade Ella och Lex. Det var jätteroligt =D Vi satt på en parkbänk vid lekplatsen på gågatan och pratade. Ju mer man träffar Lex desto roligare blir han. Ella bjöd på kex och Loka, vilket resulterade i att jag åt upp 98 % av hennes kex och drack upp 50 % av hennes Loka. Ledsen, Ella, jag lovar att bjuda igen ^^ Sen träffade vi på Sussie som ville dra med oss och shoppa. Så vi gick till HM, om än lite motvilligt från min och Lex sida. Här är förklaringen på det; när han och jag tittat igenom hela övervåningen hade Ella och Sussie tittat igenom de två första hyllorna. Lex och jag kom överrens om att speedshopping är det bästa ^^ Jag spenderade lite tid med att lösa korsord. Ni vet, det är ju helt normalt att lösa korsord på HM ;-) Jag fick faktiskt en penna av Ella ^^

Sen bar det av hem. Lollo hade gjort en jättegod kycklinggryta. Mums! =D Sen hjälpte jag henne med matten så att hon kunde klara av ett prov. Vi hade jätteroligt när jag bevisade för henne att wikipedia inte är en trovärdig källa, haha. Hon blev förvånad ^^

I tisdags gjorde vi inget särskilt i skolan heller. Såklart ;-) Vi lyssnade på en redovisning och planerade lite inför fredag typ. Vi valde låtar till flaket. Jag valde It's the final countdown. Förstår ni budskapet? ;-)

Jag har tyvärr inte haft tid att uppdatera om allt roligt jag var med om förra veckan. Har haft för lite tid till datorn =( Men det är på väg! Snart så ska jag ta mig tid. Jag såg förresten att min besöksstatistik har stigit. Roligt! =D Forstsätt så ^^

Nej, nu har jag skrivit detta två gånger (ja, för första gången försvann ju allt av någon anledning *mutter*) och jag är trött och klockan är mycket så jag tänkte gå och lägga mig. Tack för att ni läst =)

Bara 2 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kex tjyv!!
Jag hade valt en helt annan låt;) På väg till koppargruvan med Blå Tåget. Elle vad som helst med Einstude neunbauten;) Men de är bra jag som tänke ut låter som inte skulle passa in så där jättebra, men orka bry sig.
Det var riktigt roligt hos linnea, med att vinna på kubben! Städa är alltid nästan lite roligt.......
kram

2007-06-07 @ 22:59:03
URL: http://scrabblegeek.blogg.se
Postat av: Sofie

åh va roligt sofie, allt de där du skrev om! Hoppas ditt liv forts i samma takt. De förtjänar du, gumman!Oj, spännande att besöksstatistiken ökat. Men e de inte lite läskigt att mer o mer läser din blogg! Tänk va många som vet dina hemligheter nu, som du kanske inte vill ska veta.. ;P kram på dig bruttan!

2007-06-11 @ 19:40:40
Postat av: Craxyknas

Andreas: Hehe, så typiskt dig ;P
Sofie: Tack, vad gulligt... :) Nja, inte så läskigt faktiskt. Om jag inte vill att någon ska veta något låter jag helt enkelt bli att skriva det ;)

2007-06-11 @ 20:50:11
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0