Veckoslutet

Igår kom man hem då, från en tripp med familjen till Östergötland. Mer hade jag inte tänkt berätta just nu eftersom jag vet att några som jag skickat vykort till läser min blogg, och jag vill ju inte förstöra "överraskningen".

Idag har jag jobbat vilket också är vad jag ska göra imorgon. Jag hoppas bara jag hinner ner till lovsångsgudstjänsten på kvällen...

Eftersom min chef tydligen aldrig ger sig kommer jag antaligen jobba halvdag på söndag också ;-)

Efter mitt pass måste jag hem och tvätta och packa. Varför? Jo, men jag ska ju vara ledare på konfalägret som börjar på måndag =) Så då blir jag borta i hela två veckor. Lova att inte sakna mig och min blogg för mycket då ;-)

Nej, nu ska jag nog ta och duscha. Varmvattnet är avstängt här imorgon och there is no way (!!!) att jag går till jobbet imorgon utan att ha duschat... ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

men men..ja kommer sakna dig ju.. o din blogg..:( hoppas ni får ett toppenläger gumman! :)

2007-07-21 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0