Lite uppdateringar (det börjar väl bli dags^^)

Kollade just min statistik. Undrar vilka det är som har mitt lösenord. Det spelar faktiskt ingen större roll. Funderar faktiskt på att ta bort lösenordet. Jag vet inte, det känns liksom inte som mig. Så instängt på något vis. Men samtidigt är det ju till lite nytta... Hm...

Det är första advent =D Det känns liiite som jul. Vi har fått upp stjärnor och så här hemma. Jag vet att det bara är några veckor kvar. Den 16 dec ska jag med min familj på julbord =) Och den 19 dec kommer mormor ner till oss =) Och jag kan knappt vänta tills jag får gå ut och julhandla alla julklappar och gå på julmarknad =D Jag var i Mölnbo i tisdags och där var det allt lite pudersnö på vägarna ^^

Imorgon ska jag och klassen besöka en moské. Plus att vi får sovmorgon ^^ Vi tjejer kommer tydligen få ta på oss en heltäckande sak innan vi går in. Och skorna får vi ta av och eventuellt kors runt halsen hamnar innanför tröjan. Det ska bli rätt så spännande. Vi har ju haft en kurs i islam där iaf jag har fått lära mig en massa saker jag inte hade en aning om innan! Jag har insett hur mycket det är skolans religionstimmar missar egentligen. Har ni t.ex. hört talas om djinner? Det hade iaf inte jag tidigare...

Nästa helg ska jag och Ella äntligen träffas igen! =D Vi ska baka och se på tv. Det går något som heter "Girls night out" där killarna klär av sig på överkroppen och gör sexiga (?) grejer för oss tjejer. Hm... Om inte annat kommer vi skratta tills vi inte kan andas ^^

Har två högskoleprov snart. Ett i livsåskådningar och ett i apologetik. Fatta vad häftigt om jag lyckas och blir godkänd! =D Jag skulle verkligen känna mig lite stolt över att ha högskolepoäng i apologetik, försvar av det man tror på (i det här fallet den kristna tron). Det känns liksom som att det är rätt väg för mig att gå =)

Har dessutom sålt mig första PaX-paket. Passa på, för innan jul är de drygt 50% rea ;-D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja ganska coolt med högskolepoäng i ett sånt ämne. Det känns som att det inte är alltför många man känner som har det. Eller ens vet vad det betyder. =P
Är det mkt i skolan då? Du, det var jättelänge sen vi hittade på ngt du och jag. =O Vad gör vi åt det?

2007-12-02 @ 19:06:02
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Nej, precis det är det jag menar, hehe ^^

Om man tar högskolepoängen är det mycket. Men det beror ju på hur mycket man är villig att engagera sig.

Det har du så rätt i! Vad sägs om att hitta på något snart? Efter den 12 dec är jag ganska mycket fri =D Du?

Kram!

2007-12-02 @ 19:41:50
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag jobbar ju hela tiden. Men på kvällarna är jag ganska fri. Vissa helger cokså. =P

2007-12-12 @ 08:27:46
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Hehe. Det låter bra =D Fast nu har vår tenta flyttats till den 18 dec så just nu pluggar jag till den. Vi kanske kan prata på KU? =)

2007-12-12 @ 16:58:59
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Josefine

Japp. Fast jag och Jonna ska hinna skratta åt folk i luciatåget också. =P

2007-12-12 @ 17:07:08
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0