Update

Jag tänkte att jag skulle skriva lite. Det var ju ett tag sedan sist. Problemet är bara att jag inte tycker jag har något att skriva... ^^

Körde minigolf igår :)

KU är igång igen. Jag hade riktigt trevligt igår faktiskt! =D Det trodde jag inte men så blev det. Lekarna var rätt roliga och lite annorlunda än vanligt. Och jag har verkligen saknat andakterna!

Jag är tillbaka på Café Adam igen. Det känns både bra och dåligt. Skönt att vara tillbaka, för jag gillar ju att jobba =) Men tempot har varit så slött så det har blivit lite tråkigt eftersom det funnits så lite att göra. Trots att det har varit festival i Kungsträdgården. Mysko ^^

Idag träffade jag Angelica, från min gamla gymnasieklass, när jag var på väg hem från jobbet. Snacka om att det var kul att se henne! =D Jag insåg att jag faktiskt saknar min klass lite... Hon verkade riktigt glad =) Fick höra att hon arbetar som fritidsledare numera, något som hon tydligen tycker väldigt mycket om. Jag blir så glad när jag får höra så goda nyheter! =D Och kramar fick man också ^^ Ja, det var verkligen ett kärt återseende! Vi från gamla BF3000 måste ta och träffas snart alltså! Det har bara gått en sommar men det har redan hänt så mycket som man vill berätta om. Och så vill man ju höra vad alla andra från klassen sysslar med nu. Ja, tre år i gymnasiet har trots allt lämnat sina spår =)

Ella är i Spanien just nu. Jag saknar henne! ='( Men jag väntar med iver på hennes vykort som snart finns i brevlådan! ^^

Är ni snälla och håller tummarna åt att jag kan få börja jobbet klockan tolv på söndag så att jag hinner gå i kyrkan på förmiddagen? Tack så mycket! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja håller tummarna för dig gumman! härligt o höra att du (delvis) tycker de e skönt o va tillbax på jobbet. hoppas du får mer o göra snart! :)

2007-08-20 @ 09:55:50
Postat av: Josefine

Du vekar ju haft jättekul! Härligt. =) Hann du gå i kyrkan?

2007-08-24 @ 12:04:00
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Hihi, vad söta ni är med era kommentarer^^ Jag hann gå i kyrkan, tack =) Hinner jag göra den här helgen också. KRAM på er!

2007-08-24 @ 15:04:41
Postat av: Sjuk?

Du är ju sjuk i huvet

2007-08-28 @ 23:51:03
Postat av: Josefine

Men WTF?! Vem är denna människa? Vadå sjuk i huvet? Vad jag vet så har du inte fått det diagnosen!!!

2007-08-31 @ 14:03:35
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0