Ytterligare en bra dag!

Igår var ytterligare en bra dag. Fantastiskt vad bra dagar jag har haft på senaste tiden! =D

Okej, lektionerna vi hade (psykosocialt arbete och matte) var ju tråkiga såklart. Men vi slutade halv tolv och det var roligt! =) Jag satt kvar i skolan och gjorde klart lite arbeten. Känns jättehärligt att faktiskt få saker gjorda! =)

Sen hade vi kör. Johan jobbade och mådde inte så bra så han var inte där tråkigt nog. Men jag och Karolina hade det jätteroligt! =D Vi sjöng de flesta låtar som vi ska sjunga en söndag i Hovsjö kyrka. Sen visade hon mig en massa andra bra låtar. Åh, vad jag älskar att sjunga! =D

Men det roligaste var nog att "vi kvinnor" applåderade och tackade för underhållningen när vi kom ut ur kyrkan, haha!

Sen var det hemgrupp. Oj, vad jag har saknat det! Jag trodde faktiskt inte det var så förän jag för några dagar sedan insåg hur mycket jag saknade att ha någon att diskutera min tro med. Så det verkligen ett kärt återseende!

Jag fick mina böcker tillbaka också =) Som jag ironiskt nog lånade ut till tjejen i tron om det skulle få henne att må bättre...

Och idag är man ledig för att plugga. Fast jag inte har gjort ett dugg än. Kanske dags att sätta igång nu? Så att man kan få lite skoj i helgen =)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha. Vad härligt att du har saknat oss, måste jag säga! Trodde nästan inte att du skulle komma tillbaka. Jag har iaf saknat dig i hemgruppen! Visst hade vi ett bra samtal igår?!

2007-04-18 @ 13:24:50
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Ja, jag blev faktiskt själv lite förvånad över att jag saknade er. Men när jag insåg att jag gjorde det tänkte jag att jag bara var tvungen att dyka upp! Dels för att minska min saknad, men också för att visa att jag faktiskt kommer tillbaka. Vad gulligt att du har saknat mig också! *glad* Vårt samtal var underbart igår! Nu vill jag absolut inte alls sluta! =D

2007-04-18 @ 16:59:32
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0