Josefines studentskiva

I fredags bar det av till UG. Det var otroligt kul att träffa Bea igen! Fick höra en massa roliga minnen de hade från Gålö, ön där de konfirmerades. Men bäst var nog när jag höll på att fråga Bea om henens tröja var ny när jag kom på att jag bara sett henne i en tröja tidigare^^ Klant ;-)

I lördags kom Andreas hem till mig efter innebandyn med KU. Jag satt och spandade ut från fönstret i en evighet innan han kom. VI har ju inte setts på över en vecka så snacka om att jag saknade honom! Sen kom han äntligen. Ironiskt nog tog det längre tid än vad det gjort alla andra dagar han kommit till mig efter träningen^^ Bara för att han inte fick skjuts denna gång.

Sen på söndagen var Andreas hos mig hela dagen. Eftersom jag var tvungen att plugga så slutade det med att han låg i min säng och tittade på sport medan jag satt och pluggade vid datorn. Även fast vi kanske inte var så sociala (utom de gånger jag gick upp och hälsade på honom) så var det riktigt skönt att veta att fanns där hos mig.

Sen blev det plötsligt dags för Josefines studentskiva. I början var allt pest och pina. För det första hade jag inte det minsta lust att gå. Jag orkade helt enkelt inte och tyckte att jag skulle göra mer nytta om jag stannade hemma och plugga. Men jag gick ändå, dels eftersom jag redan betalat för det och dels eftersom jag kännde att jag skulle svika alla andra. Främst skulle jag svika min älskade Ella som jag ringde i lördags i all "panik" och undrade om hon ville gå på studentskiva eftersom Gabbi hade lämnat återbud och eftersom hennes biljett redan var betalad. Vad glad jag blev att hon sa ja! För det andra glömde jag mitt pass och mina pengar hemma så pappa fick lov att skjutsa hem mig. Min älskade pappa ♥

Aja, nu tar vi de roliga bitarna. Skivan visade sig vara jättekul trots allt! Det behövde jag. UG-gänget är ett lustigt gäng^^ Typ ingen av killarna ville dansa till en början, men sen tog dem sig upp på dansgolvet ett tag i alla fall hehe. Daniel fick nog lida mest, som blev uppdragen lite när som helst av Sofie^^ Ella dansade på som vanligt. Säg mig någon kille som inte spanade in henne ;-) Jag blev själv erbjuden att dansa faktiskt. Av Bazil. Söt grabb^^ Han fick fråga tre gånger innan jag sa ja...^^ Det var jätteroligt att dansa med honom. Han går på Ragnhild =) Jag ville ha en Smirnoff (var tvungen att sms:a Emelie och fråga vad den hette eftersom jag alltid glömmer det hehe) men när det inte fanns (*mutter*) bestämde jag mig för att spara pengar till min skiva. Jag längtar dit! Josefine, kan du inte ta med lite av din vodka som luktade så gott på min också? Jag fick ju aldrig smaka den igår ;-) Jag var tvungen att åka hem rätt tidigt tyvärr men orka deppa för det. Ella gav mig en massa tips på saker att dricka på vägen hem =) Bailies låter lockande^^ Och så ska jag smaka Josefines "rosa tjejdrink som inte smakar alkohol"^^

Idag satte jag fram klockan en timme. Av någon anledning fick jag 12:30 att bli halv tolv så jag kom till skolan 1 h och 20 min innan vi började hehe. Äsch, då fick jag mer tid på mig att skriva detta långa inlägg ;-) Hoppas ni haft mycket nöje!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha. Ja, det var verkligen ett nöje att läsa detta!!!! Får se om jag har ngt kvar då. Eller om jag kan sno lite mer. xD

2007-04-23 @ 13:17:49
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

xD oj oj oj ;H där ser man ;) haha .. va haru för dig om dagarna egentligen? :O alkohol hit o alkohol dit xD.. (ne jag skoja faktiskt ba ;)..)

2007-04-23 @ 17:22:54
Postat av: Nicole

Oj.. blev visst anonym xD.. SORRY!!!

2007-04-23 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0