Flum-dag m.m.

Igår hade Gabbi en riktig flum-dag. Det var evigheter sen som jag skrattade så mycket som då haha!

Jag hade först tänkt skippa KU den här veckan men när Maria frågade om jag ville sjunga kunde jag inte motstå =) Tyvärr hade jag sagt till Andreas att jag inte tänkte komma och då gjorde han upp andra planer för torsdagen. Har inte sett honom sen i fredags. ='(

Robin sa att jag kunde besöka Credo akademin om jag ville. Det ska jag nog passa på att göra. Om jag har tid innan de slutar...

Hehe, de har inte blockat blogg.se på skolans datorer än. *mohahaha*

Idag ska jag till Elisabet efter skolan. Det ska bli jätteroligt! =D Bea kommer också vara där. Henne tycker jag om =) Vi ska gå på UG sen när det börjar. Joel ska tydligen prata. Om något hemlighetstämplat som Johanna visste lite om ;-)

Och i helgen ska man träffa konfirmanderna inför i sommar. Och gå på  Josefines studenskiva, på söndag natt. Tur att man har "sovmorgon" på måndag...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp japp. Vi ska röja hela natten! Massa kul folk kommer komma! =D

2007-04-20 @ 13:33:52
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Hehe, ja det räknar jag starkt med ;) Vilka kommer?

2007-04-20 @ 14:10:05
URL: http://www.kuhovsjo.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0